Warto wiedzieć

To Twój pierwszy kontakt z adwokatem?
Poznaj garść praktycznych porad, które ułatwią nam
zapoznanie się z Twoją sprawą, ułatwią współpracę oraz pomogą przyspieszyć tempo naszych prac.

Warto wiedzieć

To Twój pierwszy kontakt z adwokatem?
Poznaj garść praktycznych porad, które ułatwią nam
zapoznanie się z Twoją sprawą, ułatwią współpracę oraz pomogą przyspieszyć tempo naszych prac.

Przed pierwszym kontaktem:

  • pamiętaj, że adwokat nie jest od tego, żeby Cię oceniać. Wręcz przeciwnie, stoi po Twojej stronie wiedząc, że mogłeś dopuścić się czegoś złego. Dlatego przedstaw nam pełen obraz sytuacji, nie próbuj się wybielać ani pokazywać z dobrej strony. Zatajanie ważnych informacji może nas tylko wprowadzić w błąd.
  • miej na uwadze, że wszystko co nam powiesz objęte jest tajemnicą adwokacką. Nie przekażemy tych informacji nikomu, zwłaszcza innym osobom, których dotyczyć może Twoja sprawa.
  • przygotuj dokumenty i zastanów się, jak przedstawić nam swoją sytuację w prosty i rzeczowy sposób.

Przed pierwszym kontaktem:

  • pamiętaj, że adwokat nie jest od tego, żeby Cię oceniać. Wręcz przeciwnie, stoi po Twojej stronie wiedząc, że mogłeś dopuścić się czegoś złego. Dlatego przedstaw nam pełen obraz sytuacji, nie próbuj się wybielać ani pokazywać z dobrej strony. Zatajanie ważnych informacji może nas tylko wprowadzić w błąd.
  • miej na uwadze, że wszystko co nam powiesz objęte jest tajemnicą adwokacką. Nie przekażemy tych informacji nikomu, zwłaszcza innym osobom, których dotyczyć może Twoja sprawa.
  • przygotuj dokumenty i zastanów się, jak przedstawić nam swoją sytuację w prosty i rzeczowy sposób.

Ważna jest dla nas dobra komunikacja:

  • nasza Kancelaria prowadzi sekretariat, do którego możesz zadzwonić i przekazać informację lub zadać pytanie, gdy adwokat nie może odebrać telefonu (bo np. bierze akurat udział w rozprawie),
  • zależy nam, żeby każdy nasz Klient był świadomy sytuacji, w której się znalazł. Zawsze staramy się w prosty sposób tłumaczyć prawne zagadnienia, które bezpośrednio dotyczą Twojej sprawy. Jeśli jednak zupełnie Cię one nie interesują (a sama sprawa tego nie wymaga), nie będziemy nalegać.

Ważna jest dla nas dobra komunikacja:

  • nasza Kancelaria prowadzi sekretariat, do którego możesz zadzwonić i przekazać informację lub zadać pytanie, gdy adwokat nie może odebrać telefonu (bo np. bierze akurat udział w rozprawie),
  • zależy nam, żeby każdy nasz Klient był świadomy sytuacji, w której się znalazł. Zawsze staramy się w prosty sposób tłumaczyć prawne zagadnienia, które bezpośrednio dotyczą Twojej sprawy. Jeśli jednak zupełnie Cię one nie interesują (a sama sprawa tego nie wymaga), nie będziemy nalegać.

Jesteśmy po to, żeby Cię wspierać:

  • wizja udziału w przesłuchania lub rozprawie może być bardzo stresująca. Za każdym razem przygotujemy Cię do takiego wydarzenia i nakreślimy scenariusz działania, by ograniczyć ilość rzeczy, które mogłyby Cię zaskoczyć.

Jesteśmy po to, żeby Cię wspierać:

  • wizja udziału w przesłuchania lub rozprawie może być bardzo stresująca. Za każdym razem przygotujemy Cię do takiego wydarzenia i nakreślimy scenariusz działania, by ograniczyć ilość rzeczy, które mogłyby Cię zaskoczyć.

Stawiamy na szczerość:

  • nie będziemy zapewniać Cię, że “będzie dobrze”, jeśli po analizie dowodów stwierdzimy, że raczej się na to nie zanosi. Dokładnie wytłumaczymy Ci jednak na czym stoisz i co może czekać Cię w najbliższym czasie… a potem dołożymy wszelkich starań, żeby Twoje sprawa zakończyła się w najlepszy realnie możliwy dla Ciebie sposób.

Stawiamy na szczerość:

  • nie będziemy zapewniać Cię, że “będzie dobrze”, jeśli po analizie dowodów stwierdzimy, że raczej się na to nie zanosi. Dokładnie wytłumaczymy Ci jednak na czym stoisz i co może czekać Cię w najbliższym czasie… a potem dołożymy wszelkich starań, żeby Twoje sprawa zakończyła się w najlepszy realnie możliwy dla Ciebie sposób.